Uczelnia prowadzi rekrutację na następujące kierunki studiów:
STUDIA LICENCJACKIE – I STOPIEŃ
ADMINISTRACJA
na specjalnościach:
- Administracja Rządowa i Samorządową
- Administracja Bezpieczeństwa Wewnętrznego
STUDIA MAGISTERSKIE – II STOPIEŃ
- Administracja
STUDIA PODYPLOMOWE
- Podatki w praktyce
- Praktyczne zastosowanie prawa w działalności małych i średnich przedsiębiorstw
- Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej
- Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
- Specjalista zarządzania nieruchomościami
Osoby chętne do studiowania na naszej Uczelni przyjmowane są bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Za zgłoszenie uznaje się zarejestrowanie w Wirtualnym Dziekanacie oraz dostarczenie kompletu wymaganych dokumentów w wyznaczonych terminach.
W przypadku małego zainteresowania danym kierunkiem studiów Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia kierunku.
Rekrutacja na studia w Wyższej Szkole Administracyjno-Społecznej składa się z dwóch etapów:
1. REJESTRACJA KANDYDATÓW
Wypełnienie internetowej Ankiety Osobowej z Informacją Dodatkową to pierwszy konieczny etap rekrutacji.
Procedura rejestracji internetowej – logowania wygląda następująco:
- Na głównej stronie Uczelni wchodzimy w zakładkę WIRTUALNY DZIEKANAT.
- Logujemy się, podając imię i nazwisko, PESEL oraz adres e-mail. Osoba, która tego dokonała, otrzymuje natychmiast na swój e-mail informację zwrotną z hasłem.
- Ponownie logujemy się w Wirtualnym Dziekanacie, korzystając z hasła.
- Wypełniamy kolejno wszystkie wymagane rubryki Ankiety Osobowej.
- Drukujemy Ankietę Osobową z Informacją Dodatkową (druga strona Ankiety). Jeśli nie można wydrukować ankiety – proszę dostarczyć komplet dokumentów do działu rekrutacji, a ankieta zostanie wydrukowania dla Państwa w dniu zgłoszenia się do zapisu.
2. ZŁOŻENIE DOKUMENTÓW W DZIEKANACIE UCZELNI
W ciągu 7 dni od rejestracji należy złożyć komplet dokumentów:
- podanie,
- świadectwo dojrzałości oraz kserokopia, przy nowej maturze – kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej + oryginał do wglądu,
- kserokopia dowodu osobistego (czytelna) + oryginał do wglądu w celu potwierdzenia zgodności,
- trzy jednakowe fotografie (wyraźne fotografie o wymiarach 45x35 mm).
Poprawne wypełnienie i zatwierdzenie Ankiety Osobowej z Informacją Dodatkową oraz dostarczenie wyżej wymienionych dokumentów powoduje uruchomienie procedury rekrutacyjnej.
Dokumenty można składać osobiście w siedzibie Uczelni Wyższej Szkoły Administracyjno-Społecznej, Rekrutacja – pokój nr 55 (wysoki parter).
Wszelkich informacji o możliwości studiowania na naszej Uczelni udzielą Państwu pracownicy Dziekanatu:
ul. Grochowska 346/348
03-838 Warszawa
pokój: 55 (wysoki parter)
tel.: 22 619 14 80 wew. 24
e-mail: dziekanat@wsas.edu.pl